Globalisaatio koetuksella: Miten pärjää Suomi? (ljudbok)

Kantaaottava ajankohtaiskirja maailmantalouden tilasta ja Suomen haasteista.

Sixten Korkman käsittelee ymmärrettävästi mutta syvällisesti maailmantaloutta muovaavaa globalisaatiota, sen historiaa, syitä, seurauksia, etuja ja haittoja. Hän kytkee globalisaation aikamme järisyttäviin tapahtumiin, kuten brexitiin ja Donald Trumpin valintaan Yhdysvaltojen presidentiksi. Populismin paineessa miljoonia ihmisiä köyhyydestä nostanut globalisaatio on koetuksella ja samalla valistuksen arvot uhkaavat mennä pesuveden mukana. "Tämä kirja on globalisaation ja 60-lukulaisten arvojen puolustuspuhe", Korkman luonnehtii kirjaansa. Globalisaation edistäminen takaa maailmalle ja Suomelle paremman tulevaisuuden.

Otava 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Talous ja utopia

Talous ja utopia