Elsan ja Eetun erikoistapaukset (ljudbok)

Elsan ja Eetun elämästä ei puutu vauhtia! Kun kaksoset palaavat eräänä päivänä kotiin, Elsan sukkahousut ovat litimärät ja paidassa repsottaa palkeenkieli. Eetulla puolestaan on molemmat housunpolvet puhki, ja koko poika on yltä päältä kurassa. Kotona on tietysti käynnissä sukujuhlat, ja kaikki tuijottavat viikareita ihmeissään. Mutta missä Elsa ja Eetu ovat oikein olleet? Ja minkälainen aarre heillä on mukanaan?

"Elsan ja Eetun erikoistapaukset" sisältää kuusi valloittavaa tarinaa Eetun ja Elsan touhuntäyteisestä elämästä.

Kirjailija Tittamari Marttinen (s.1968) on kirjoittanut erityisesti lasten- ja nuortenkirjoja. Hän on opiskellut yleistä kirjallisuustiedettä Helsingin yliopistossa.

Elsa ja Eetu ovat kaksosia – se jos jokin on kätevää! Aina on kaveri valmiina hauskanpitoon ja leikkimiseen. Isällä ja äidillä on tosin täysi työ pysyä parivaljakon perässä... Arvid Lydecken -palkinnon saanut kirjasarja hurmaa taatusti!

Ej tillgänglig.

Viola ja Julius