Aistien viisaus: mustan feminismin näkökulma kaikille (ljudbok)

Omaääninen ajattelija ja rohkea tarinankertoja Minna Salami yhdistää filosofisessa ja leikkisässä esikoisteoksessaan populaarikulttuuria, afrikkalaista perinnetietoutta ja myyttejä omakohtaiseen. Hän kertoo uuden, voimaannuttavan tarinan, joka rikkoo vanhat käsitykset rodusta, sukupuolesta ja vallasta. Minna Salami hahmottelee uudenlaista feminismiä, jonka ytimessä on afrikkalainen näkökulma ja musta feminismi. Inspiroivan, kohottavan, jokaisessa ihmisessä piilevää henkistä ja kehollista tietoutta ylistävän kirjan sanoma on kriisissä olevalle maailmalle toivon ja suuremman yhteisymmärryksen viesti. Aistien viisaus on näkökulma maailmaan ja erityinen tietämisen tapa, joka on kaikkien ulottuvilla.

Kustantamo S&S 1. utgåva

Ej tillgänglig.

Aistien viisaus: mustan feminismin näkökulma kaikille

Salami, Minna