23 december: Mr T. - en erotisk julkalender (ljudbok)

Nils är på väg upp till Rovaniemi. Det är dags för en intensiv periods arbete inför julen och alla julklappar som ska delas ut. Han sitter i sin tågkupé och känner att han kommer somna när som helst och då dyker han plötsligt upp. Mr T. Han som är som en gud för Nils, för alla där uppe vid polcirkeln. Mr T tar av sig sin röda rock, tar av sig allt, blottar hela sin magnifika kropp och ber Nils göra detsamma. För, som Mr T säger: "What happens in the kupé, stays in the kupé."

"Mr T." är en novell om ett oväntat och upphetsande möte med en man som vissa känner som jultomten, men som här visar upp helt andra och mer barnförbjudna sidor.

Bakom pseudonymen Sir Jay Cox döljer sig en etablerad författare med flera romaner bakom sig. Han är lika fascinerad av hjältar som av antihjältar, liksom av vad som driver dem framåt, vad de attraheras av och vilka relationer de lockas in i. Den sexuella aptiten har alltid en central roll, men den är inte allt ... I sina två julnoveller tar Sir Jax Cox sig an ett par av högtidens mest ansedda profiler och låter dem ge sig av på högst oväntade äventyr. Kommer läsarna någonsin att se dem på samma sätt igen?

Ej tillgänglig.

13. joulukuuta: Tahvanus on tallirenki – eroottinen joulukalenteri