Skip to main content
All libraries

Vetoa tunteisiin: luo parempia asiakaskokemuksia ja pysyvämpiä asiakassuhteita

Tunteet määrittävät sen, mistä asiakaskokemus muistetaan. Miten tunteet vaikuttavat asiakkaan kokemuksiin ja käyttäytymiseen? Kuinka huomioida tunteet asiakaskokemuksen kehittämisessä? Voiko tunteita mitata? Liiketoiminnan näkökulmasta on keskeistä ymmärtää tunteiden merkitys päätöksentekoon, kohtaamisista jääviin muistikuviin sekä henkilöstön merkitykseen kun halutaan tehdä tunteiden johtamisesta tavoitteellista. Kirjan avulla opit rakentamaan kohtaamisia, jotka jäävät mieleen ja luovat molemminpuolista vetoa. Lopputuloksena on pysyvämmät asiakassuhteet sekä onnellisempi asiakas. Tässä lajissa ei voi fuskata - kaikki lähtee aidoista tarinoista ja koko henkilöstön kanssa yhdessä tekemisestä.

Alma Talent 1. edition
FIN EISBN: 9789521441004

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Vuorovaikutus : dialoginen asiakastyö

Mönkkönen, Kaarina

Ihastuttavat, vihastuttavat tunteet - Opi tunteiden säätelyn taito

Kokkonen, Marja

Viiden tähden asiakaskokemus : tee asiakkaistasi faneja

Ahvenainen, Perttu; Gylling, Janne; Leino, Sani

Palvelutapahtuma ja asiakkaan kohtaaminen / Timo Valvio

Valvio, Timo

Asiakaskokemus : palvelubisneksestä kokemusbisnekseen

Löytänä, Janne; Kortesuo, Katleena