Skip to main content
All libraries

Uutisissa valheita, valheista uutisia

Sanomalehdet perustettiin jakamaan uutta tietoa, levittämään sivistystä ja puolustamaan demokratiaa. Some-aikakaudella uutismedia on ahtaalla. Poliitikot, yritysjohtajat ja mainostajat pyrkivät keskustelemaan suoraan yleisön kanssa ja vaientamaan arvostelun. Uutisten muodossa jaetaan mielipiteitä, mainoksia ja suoranaisia valheita. Sosiaalisen median sisällöistä kukaan ei kanna vastuuta.

Kannattaako kustantajien tuottaa asiatietoa vai keskittyä peukutusten keräämiseen? Valtaako Suomen tiedonvälityksen verovaroilla ylläpidetty ja poliitikkojen valvoma Yle ja kotimaaton Google? Mitä tämä merkitsee suomalaisten oikeudelle saada riippumatonta tietoa ja viime kädessä demokratialle?

Uutisissa valheita, valheista uutisia keskittyy median hämärään tulevaisuuteen ja vastaa kysymykseen, selviääkö suomalainen media.

Päätoimittaja A.-P. Pietilä on toiminut yli 40 vuotta uutis- ja taloustoimittajana, kolumnistina ja tulosvastuullisena mediajohtajana tv-uutisissa, aikakaus- ja sanomalehdissä. Hän on median sisäpiiriläinen, joka tuntee tiedonhankinnan keinot ja hallitsee kontaktit yritysjohtajiin, mainostajiin ja poliitikkoihin.

Art House Oy 1. edition
FIN EISBN: 9789518846799

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Erkon verikoira: Sanomatalon salaiset päiväkirjat

Pietilä, Antti-Pekka

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

ROI of social media how to improve the return on your social marketing investment

Powell, Guy R.; Groves, Steven W.; Dimos, Jerry

Vastakkainasettelujen aika: poliittinen polarisaatio ja Suomi

Saarinen, Arttu

Social media marketing : the next generation of business engagement

Evans, Dave