Skip to main content
All libraries

Tehtävä kulttuurille : talouden ja kulttuurin muuttuvat suhteet

Kulttuurille on 2000-luvulla annettu yhä uusia tehtäviä. Sen avulla brändätään kansakuntia ja kilpaillaan maailmalla. Luovuudesta ja kulttuuriviestinnästä odotetaan talouden pelastajaa. Kenelle kulttuuri kuuluu ja kenelle siitä pitäisi maksaa? Latinalainen Amerikka on suomalaisten tutkijoiden perusteos alueen historiasta, kielestä, kulttuurista ja yhteiskunnallisista kysymyksistä sekä niiden välisistä vaikutussuhteista. He välittävät tutkittua tietoa ja tuoretta näkemystä Latinalaisesta Amerikasta niin opiskelijoille, tutkijoille ja alueesta kiinnostuneille kansalaisille kuin valtionhallinnon, kehitysyhteistyön ja yritysmaailman ammattilaisille. Kirja koostuu viidestä ajankohtaisesta teemasta, jotka ovat väestö ja etnisyys, identiteetti, ympäristö, yhteiskunta sekä taide ja media. Se auttaa ymmärtämään muuttuvaa ja merkitystään koko ajan kasvattavaa aluetta sekä välttämään kulttuurieroista johtuvia ristiriitoja siellä toimittaessa.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

ROI of social media how to improve the return on your social marketing investment

Powell, Guy R.; Groves, Steven W.; Dimos, Jerry

Julkisen tilan poetiikkaa ja politiikkaa : tieteidenvälisiä otteita vallasta kaupunki-, media- ja virtuaalitiloissa

Social media marketing : the next generation of business engagement

Evans, Dave

This is social media : tweet, blog, link and post your way to business success

Clapperton, Guy