Bitteinä ja paperilla : graafisen viestinnän trendejä
Tiesitkö, että kirja näyttää selviytyvän hyvin viestintäalan digitaalisesta turbulenssista? Painettu kirja ei ole kriisissä, vaikka digitaaliset julkaisut valtaavat alaa vähitellen. Oppikirjatkaan eivät sähköisty nopeasti, paitsi korkeakouluissa. E-kirja tekee läpimurtoa Suomessakin. Digitaalisuus muuttaa viestintää monin tarvoin. Tämä kirja antaa uutta tietoa viestintäyrityksissä työskenteleville ja media-alaa seuraaville. Kirjan kirjoitukset on julkaistu vuonna 2013 alan ammattilehdissä, ja niitä on päivitetty uusimmalla tiedolla. Kirja kertoo selkeästi ja havainnollisesta graafisen viestinnän trendeistä kirjojen kustantamisessa, oppimateriaalien tuottamisessa, julkaisujen painatuksessa, painotuotteiden verkkotilaamisessa ja kuluttajien kuvatuotteissa.