Skip to main content
All libraries

Akatemiasta markkinapaikalle: johtaminen ja markkinointi aikansa kuvana

Akatemiasta markkinapaikalle - Johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina -kirja on Kauppatieteellisen alan vuoden 2016 pääsykoekirja.

Menestymiseen vaikuttavat keskeisesti asiakkaat, markkinat, johtajuus ja henkilöstö. Tämä kirja yhdistää uudella ja selkeällä tavalla johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteiseksi palvelujohtamisen kokonaisuudeksi, joka tarkoittaa lupausten antamista, mahdollistamista ja lunastamista.

Ainutlaatuinen teos, joka yhdistää johtamisen ja markkinoinnin näkökulmat yhteen ja samaan pakettiin. Se kietoo yhteen organisaation sisäisen johtamisen ja yrityksen ulkoisen asiakasrajapinnan hallinnan, ja mielenkiintoiset case-esimerkit rikastuttavat tekstiä. Kirja ottaa huomioon tämän päivän liiketoiminnan haasteet ja mahdollisuudet sekä luotsaa lukijaa kohti kestävää ja kannattavaa tulevaisuuden liiketoimintaa.

Available with these library cards

Not available.

You may be interested in...

Laadullisen tutkimuksen näkökulmat ja menetelmät

Puusa, Anu; Juuti, Pauli

Akatemiasta markkinapaikalle : johtaminen ja markkinointi aikansa kuvina

Puusa, Anu

Johtamisen kehittäminen

Juuti, Pauli

Jaetun johtajuuden taito

Juuti, Pauli

Johda henkilöstö asiakaskeskeisyyteen

Juuti, Pauli