Skip to main content
All libraries
  1. Big Rich Money : miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa

    Presnal, Katja
    Basam Books

    Voiko intohimolla tienata ja miksi oma asenne on niin tärkeä? Miten tehdä samanlaista markkinointia kuin maailman isoimmat brändit vaikkei olekaan budjettia? Miten luoda menestys s...

  2. FreeStyler: voittava viestintä & markkinointi

    Ruuhilahti, Susanna; Alanko, Marko
    BrandLoud Entertainment 2020 1. edition

    Viihdyttävän hyvä bisneskirja! Johda viestintää ja markkinointia viihdemaailman malleilla. Kirja tarjoaa ajatuksia ja ideoita siihen, miten voit soveltaa ja toteuttaa voittavan vie...

  3. Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?

    Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, Taru
    WSOY 2019

    Miksi konsulttia tarvitaan? Konsulteista on paljon sanontoja, kaskuja ja juttuja, suurin osa ei kovin mairittelevia. Tosiasiassa konsultti tulee aina tarpeeseen. Monimutkainen ja...

  4. Pitch!: Innostavan tiivistämisen taito

    Ervasti, Elsa; Turunen, Joonas; Saari, Hanna
    Kustantamo S&S 2020 1. edition

    Pitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteytt...

  5. Rohkea kauppajätti : Keskon historia

    Komulainen, Anitra; Laitinen, Aku
    Kustannusosakeyhtiö Siltala 2023 1. edition

    Kesko syntyi vuonna 1940. Ensimmäinen suurtehtävä oli osallistua maan ruokahuollon turvaamiseen sotavuosina. Kesko panosti ensimmäisenä itsepalvelumyymälöihin ja nimesi ne valintam...

  6. Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?

    Puustinen, Pekka; Saarijärvi, Hannu
    Docendo 2020

    Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...

  7. Strategiana asiakaskokemus: miksi, mitä, miten?

    Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka; Nissinen, Jari
    Docendo 2020 1. edition

    Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...