Client service and marketing
-
Big Rich Money : miten tehdä yrittäjän unelmista kannattavaa liiketoimintaa
Presnal, KatjaBasam BooksVoiko intohimolla tienata ja miksi oma asenne on niin tärkeä? Miten tehdä samanlaista markkinointia kuin maailman isoimmat brändit vaikkei olekaan budjettia? Miten luoda menestys s...
-
FreeStyler: voittava viestintä & markkinointi
Ruuhilahti, Susanna; Alanko, MarkoBrandLoud Entertainment 2020 1. editionViihdyttävän hyvä bisneskirja! Johda viestintää ja markkinointia viihdemaailman malleilla. Kirja tarjoaa ajatuksia ja ideoita siihen, miten voit soveltaa ja toteuttaa voittavan vie...
-
Juppi, hippi vai punkkari : mitä tapahtuu huomenna konsultille?
Piha, Kirsi; Iivari, Saara; Tuominen, TaruWSOY 2019Miksi konsulttia tarvitaan? Konsulteista on paljon sanontoja, kaskuja ja juttuja, suurin osa ei kovin mairittelevia. Tosiasiassa konsultti tulee aina tarpeeseen. Monimutkainen ja...
-
Pitch!: Innostavan tiivistämisen taito
Ervasti, Elsa; Turunen, Joonas; Saari, HannaKustantamo S&S 2020 1. editionPitchaus eli napakka myyntipuhe on välttämätön taito yhä kiivastahtisemmassa työelämässä. Omia ideoita ei voi hautoa vakan alla tai esitelmöidä niistä laveasti. On osattava kiteytt...
-
Rohkea kauppajätti : Keskon historia
Komulainen, Anitra; Laitinen, AkuKustannusosakeyhtiö Siltala 2023 1. editionKesko syntyi vuonna 1940. Ensimmäinen suurtehtävä oli osallistua maan ruokahuollon turvaamiseen sotavuosina. Kesko panosti ensimmäisenä itsepalvelumyymälöihin ja nimesi ne valintam...
-
Strategiana asiakaskokemus : miksi, mitä, miten?
Puustinen, Pekka; Saarijärvi, HannuDocendo 2020Suomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...
-
Strategiana asiakaskokemus: miksi, mitä, miten?
Saarijärvi, Hannu; Puustinen, Pekka; Nissinen, JariDocendo 2020 1. editionSuomella on edessään historiallisen suuri haaste. Kuinka käännetään eilisen menestyksen taannut tuotantolähtöinen ajattelu siihen, millä tänään kilpaillaan: asiakaskokemukseen ja s...