Ympäristöteko vuoden jokaisena päivänä: Käytännön vinkkejä ja ideoita!

Ihmisen ja luonnon välinen suhde on muuttunut ajan myötä. Teknologia ja kaupungistuminen ovat etäännyttäneet meitä luonnosta. Tällöin emme myöskään niin herkästi näe luonnolle ja ympäristölle aiheuttamiamme tuhoja ja toimintamme seurauksia. Luonto ei kuitenkaan kestä ilmaston ja vesistöjen saastumista. Luonnon monimuotoisuus kaikkialla vähenee. On aika miettiä uusia ympäristölle suotuisia toimintatapoja. Toiminta ympäristön ja ilmaston hyväksi alkaa pienistä teoista ja valinnoista. 365 ympäristötekoa antaa pieniä vinkkejä matkallesi kestävää kehitykseen!

Books on Demand 1. painos

Toimintajärjestelmän toteuttaminen : laatu, terveys, turvallisuus ja ympäristö : ISO 9001, ISO 14001, OHSAS 18001:2007 : itsearvioinnin työkirja : 59 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia

Moisio, Jussi

Kohti terveempää ikääntymistä