Viktminskning med LCHF : Den nya hållbara modellen

LCHF är fortfarande den populäraste och effektivaste kosten för viktminskning. Men mycket har förändrats sedan LCHF fick sitt genomslag. Åse Falkman Fredrikson är en av lågkolhydratkostens frontfigurer och har sedan första boken för tio år sedan utvecklats med kostfilosofin. Den här boken bygger på den nya LCHF-metoden med nyttiga fetter, naturliga ingredienser och varierande, hållbara råvaror.

Boken innehåller ca 70 recept för alla dagar både lunch och middag, vardag och fest, frukost och dessert. Här finns också en kom igång-guide för viktminskning, verktyg för att lyckas och veckomenyer för fyra veckor.

Åses kök: så lyckas du med lågkolhydratkost – en komplett guide

Falkman Fredrikson, Åse

LCHF 2.0 fisk & grönt

Hallén, Anna; Falkman Fredrikson, Åse