Vatsan viisaus ja suoliston salat

Uusin tutkimustieto vatsan ja suoliston merkityksestä koko elimistön terveydelle koottuna helppotajuiseksi opaskirjaksi, joka jokaisen tulisi lukea. Jonsson selvittää kirjassaan, miten elimistö toimii ja miten jokainen voi parantaa terveyttään sekä fyysistä ja psyykkistä suorituskykyään yksinkertaisesti vatsastaan huolehtimalla. Vatsan ja suoliston toiminta ei koske vain ruoansulatusta. Suolistoa kutsutaan nykyään jopa toisiksi aivoiksi. Suolistossa arvioidaan olevan kymmenen kertaa enemmän bakteereja kuin koko kehossamme on soluja. Nämä bakteerit vaikuttavat mm. tunteisiin, sairastuvuuteen ja lihomiseen.Täydellisen tietopaketin lopuksi Jonsson tarjoaa myös hyviä ruoanlaittovinkkejä sekä joukon vatsaystävällisiä reseptejä.

Minerva Kustannus 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Vatsan viisaus ja suoliston salat