Vankilapäiväkirja - Kiirastuli - Osa II

Vuonna 2001 poliitikko ja bestseller-kirjailija Jeffrey Archer joutui vankilaan väärän valan antamisesta. Vietettyään ensimmäiset päivät pahamaineisessa Belmarshin vankilassa hänet siirrettiin Waylandiin. Vaikka Waylandin maine ei ole yhtä karu kuin Belmarshilla, Archer joutuu jälleen etsimään paikkaansa vankilan hierarkiassa sekä tutustumaan vaarallisiin vankeihin. Seurana on myös mieltä jäytävä tylsyys, jota ei pääse pakoon. Muistelmissaan Archer kertoo sympaattisesti mutta rehellisesti henkilökohtaisista kokemuksistaan sekä järjestelmästä, joka on lähellä murtumispistettään. u000B "Vankilapäiväkirja - osa 2" on Archerin totuudenmukainen päiväkirja Waylandissa vietetystä ajasta. Se on jatkoa teokselle "Vankilapäiväkirja - osa 1 - Helvetti".

Saga Egmont 1. painos

Vankilapäiväkirja – Taivas – Osa III