THE QUEEN OF FUCKING EVERYTHING: Keski-ikäisen naisen vitutuspäiväkirja runojen, mietteiden ja aivottomien ajatusten muodossa kesältä 2015

Mitä tapahtuu, kun aikuisen naisen pinna palaa? Sara Hästäng sai tarpeekseen netin vihapuheista kesällä 2015 ja kirjoitti omista ajatuksistaan runoja ja mietelmiä.

Kiltistä "runotytöstä" tuli vähemmän kiltti, kun alkoi vituttaa kunnolla. Mielessä pyörii parisuhde ja aiempi eletty elämä, seksi, isoiksi kasvavat lapset ja täydellinen kyllästyminen pakolaistilanteen käsittelyyn sosiaalisessa mediassa.

Myrkky on saatava tulla ulos ruumiista ja sielusta. Tässä tulos.

Kirjan kuvituksena on Minna Veliheimon kuvat Sarasta suorastaan vaarallisen myrkyllisenä.

OY GEKKONEN AB KUSTANNUS #vähän villimpää#

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Hästäng, Sara

Sosiaalisessa mediassa muhii muutos

Hakkarainen, Ari

Syvyyttä seksiin: Kohti elävämpää seksuaalisuutta

Kallio, Maaret; Jussila, Taru

Sosiaalinen media vaalikampanjoinnissa: Kuinka voittaa vaalit somessa?

Laakso, Mikko