Tavutettu eläinkirja : koti- ja lemmikkieläimet

Kuusiosainen, Tavutettu eläinkirjasarja antaa tietoa monenlaisista eläimistä lukemista opetteleville lapsille. Jokaisessa kirjassa esitellään 25 eläintä. Etusijalla ovat Suomessa elävät eläimet. Niiden lisäksi esitellään eräitä tunnetuimpia tai muuten mielenkiintoisia eläimiä. Kuvissa on lisäksi eläinten tärkeimpiä tunnusmerkkejä kuvaavia laatikoita, joiden tekstit on myös tavutettu. Sarjan osat ovat: Nisäkkäät, Kalat, Linnut, Niveljalkaiset ja nilviäiset, Sammakkoeläimet ja matelijat sekä Koti- ja lemmikkieläimet. Kuvaukset aidoista eläimistä tuovat vaihtelua opetukseen, ja jo hyvin nuoretkin lapset voivat tutustua erilaisiin eläimiin kuvien ja tavutetun tekstin avulla niin kotona kuin koulussakin. Mie-len-kiin-toi-si-a lu-ku-het-ki-ä kai-kil-le!

Lector Kustannus 1. painos

Koti- ja lemmikkieläimet