Taneli ja kaamea kampittaja : Kirjakärpänen

Kirjakärpänen-sarja houkuttelee lukemaan itse ja tutustumaan kirjojen kiehtovaan maailmaan.

Taneli rakastaa jalkapalloa yli kaiken. Perhe on kuitenkin muuttanut uuteen kaupunkiin, ja Tanelia hermostuttaa mennä uuden joukkueen treeneihin. Tiukassa paikassa häpeän peikko istahtaa olkapäälle ja tuntuu valtaavan koko mielen. Onneksi Taneli tutustuu mukavaan Eeviin ja huomaa, että ystävyys on parasta vastalääkettä häpeälle ja jännittämiselle.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Järvenpää-Träskända, Kerava-Kervo, Mäntsälä, Tuusula-Tusby