Suojatut sydämet / Kun toivo palaa

Suojatut sydämet
Maple Islandin klinikan perustaja, tohtori Cody Brennan, on päättänyt varjella itseään ja kahta pientä tytärtään uusilta sydänsuruilta. Mutta hurmaava määräaikainen sairaanhoitaja Stacey Ryder haastaa hänet, ja heidän tunneyhteytensä onnistuu puikahtamaan hänen suojaustensa läpi. Voisiko Stacey sittenkin olla juuri se, jota Cody ja tytöt ovat odottaneet?

Kun toivo palaa
Ensimmäinen kerta, ensimmäinen rakkaus, ensimmäinen särkynyt sydän... Jessi Riley koki kaikki kolme samalla kertaa - kiitos kaupungin pahan pojan, Clinton Marksin. Sitten unohtumaton päättäjäisyö oli ohi, ja Clint lähti kaupungista. Nyt Clint on palannut Jessin elämään Jessin tyttären hoitavana sotilaslääkärinä! Voisiko uusi yritys tehdä yhdestä yöstä onnellisen loppuelämän?

Ikuisuus ja yksi päivä, Katseilta piilossa

Roberts, Alison; Beckett, Tina

Katseilta piilossa / Hyppysellinen taikaa