Sumujen metsän neitsyt

18-vuotias Vendelin oli maailmassa yksin. Hän etsi turvapaikkaa aavemaisesta metsästä — Sumujen metsästä. Metsä sijaitsi julman ritari Gerhardin valtakunnassa. Ritari väitti omaavansa oikeuden kaikkiin valtakuntansa neitsyisiin. Sumujen metsä osoittautui olemaan täynnä elämää ja tummia ratsumiehiä. Erityisesti yksi heistä kiinnosti kaunista Vendeliniä — eräs pitkä ja komea mies, jolla oli hurjat silmät ja kirvelevän ivallinen puhetapa... Margit Sandemo on monien lukijoiden tuntema ja rakastama kirjailijanimi Skandinaviassa. Hän syntyi Valdresissa Norjassa vuonna 1924, mutta varttui aikuiseksi Ruotsissa. Hänen ehkä tunnetuin kirjasarjansa on "JÄÄKANSAN TARINA", jota on myyty pohjoismaissa yli 20 miljoonaa kappaletta. Nyt julkaistaan Suomessa hänen kaikkein tunnetuimmat romaanit nimellä "SANDEMO-SARJA". Jokainen kirja on oma jännittävä tarinansa, ja kaikkiaan sarjaan kuuluu 36 kirjaa.

Jentas ehf 1. painos

Kolme kosijaa