Rohkea organisaatio: turvallinen työyhteisö menestyy

Psykologinen turvallisuus on monen yhtiön vuositavoitteessa tai teemana. Mutta kuinka hyvin sitä toteutetaan, käytännön tasolla? Onko se pelkkä raportointitehtävä ja sanahelinää? Turvallisuutta on luotava ja toteutettava rohkeasti, sillä kainostelu ei auta yritystä työyhteisöstä puhumattakaan. Kirja antaa konkreettista apua siihen, miten psykologista turvallisuutta ja rohkeaa kulttuuria luodaan. Kulttuuria, jossa jokaista arvostetaan, oppimiselle on tilaa ja epävarmuutta siedetään. Kulttuuria, joka mahdollistaa menestymisen nopeasti muuttuvassa ja kompleksisessa toimintaympäristössä. Kirjan tavoitteena on siivittää yrityksiä menestykseen rohkea kulttuuri vahvuutenaan ja auttaa ihmisiä voimaan hyvin työelämän kiemuroissa.

Alma Talent 1. painos

Durchman, Sari-Marika

Valmentava tiimin johtaminen: yhdessäohjautuvuus ja systeeminen ajattelu onnistumistekijöinä

Ristikangas, Marjo-Riitta; Lönnroth, Anna; Ristikangas, Vesa; Ristikangas, Victoria