Riskabel längtan - 10 erotiska noveller för när du är ensam hemma

Mia börjar mitt i terminen. Hon sticker ut. Hon är inte bara sexig med sin bleka hy och intensiva ögon – det är någonting annat. Något som nästan inte är ... mänskligt. Will kan inte sätta fingret på vad det är, men något är det.
Will kan inte sluta tänka på Mia. Han bara måste ha henne! När Will förstår att hans känslor är besvarade dröjer det inte länge förrän deras kroppar möts i en passion som är het och innerlig!
Men det visar sig att Mia bär på en hemlighet som kan förändra hela Wills liv ...

Den här novellsamlingen innehåller 10 noveller av B. J Hermansson. Novellerna skiftar mellan heta möten, gruppsex, förbjuden attraktion och element av fantasy.

Novellsamlingen innehåller novellerna:
Efter festen
Åtrå
Sexkällan
Riskabel längtan
Sexspelet
Harem
Weekend
Personalfesten
Bit mig!
Mammagruppen

B. J. Hermansson är en av våra mest populära och produktiva författare av erotiska noveller och har översatts till flera språk. Berättelsernas underliggande ton inspirerar gärna läsaren att tänka kring, och inte sällan ifrågasätta, våra etablerade föreställningar om normer och sexualitet.

Tabu: 10 noveller av B. J. Hermansson - erotisk novellsamling

Tabu: 10 noveller av B. J. Hermansson - erotisk novellsamling