Rinnat : kaikki mitä niistä tulee tietää

Rinnat ovat tärkeässä osassa jokaisen naisen elämässä: murrosiässä, seksuaalisuudessa, äitiydessä, ikääntyessä, sairastaessa. Mutta paljonko oikeastaan tiedämme niistä? Miksi naisilla oikeastaan on rinnat? Miten ne toimivat? Miltä ne näyttävät? Miten niitä tulisi hoitaa? Tämä teos vastaa muun muassa näihin kysymyksiin. Kirja käy läpi rintojen historian, niiden roolin mediassa ja kulttuurissamme, seksuaalisuudessa, lääketieteessä ja pukeutumisessa. Siinä käsitellään niin tabuja, imetystä kuin rintasyöpääkin yleistajuisella ja rennolla otteella. Kirjan tarkoituksena on hyödyllisen tiedon jakamisen ohessa auttaa naisia hyväksymään omat, ainutlaatuiset rintansa, ja kannustaa hoitamaan niitä parhaalla mahdollisella tavalla.

Minerva Kustannus 1. painos

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa