Queerlequin: Möten i skogen

"Hennes hud registrerar varenda beröring, allt hon upplever är Louise händer som varsamt rör sig upp över hennes mage, smeker hennes bröst, hur de för henne mot sig, så att deras kroppar kommer svindlande nära."
Emma sitter på bussen på väg ut till landet. Hon är trött på livet i stan, på tinderdejter, på kvart-i-fyra-ragg och på bakfyllor. Emma har hyrt en stuga och har blivit lovad att där finns singlar i giftas-typen. Tanken på att bli lite kär, gifta sig och sedan spendera kvällarna med att kolla på tv och småprata resten av livet känns lockande men så träffar hon Louise.
Möten i skogen är del av serien Queerlequin, medveten erotik som inkluderar alla.

Queerlequin-serien bjuder på erotisk litteratur alla kan identifiera sig med, underhållningslitteratur med normbrytande karaktärer och relationer. Queerlequin vill vidga litteraturen och inkludera fler i kärleken och erotiken.

Queerlequin-serien bjuder på lättsam kiosklitteratur som alla kan identifiera sig med, underhållningslitteratur med normbrytande karaktärer och relationer. Queerlequin vill vidga litteraturen och inkludera fler i kärleken och erotiken.

Möten i skogen

Queerlequin: Möten i skogen