Pinkie Pie tar täten

Pinkie Pie åker till storstaden Man-hattan för att träffa sin vän och festfixarkollega Cheese Sandwich. Men när hon kommer dit visar det sig att det inte är något vanligt besök - hon ska få hjälpa till att planera den stora Ponny-Popstravaganzan! Redan nästa kväll är det dags för Equestrias största stjärnor att trava in på ett riktigt höjdarevent. Men till festfixarnas stora förskräckelse verkar stjärnorna inte alls ha kul!
Pinkie Pie gör sitt bästa för att liva upp stämningen, och någon speciell får upp ögonen för henne ...

G. M. Berrow är en amerikansk författare, som skrivit flera av böckerna i den älskade My Little Pony-serien. Berrow har även skrivit flera avsnitt av tv-serien My Little Pony.

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Lyra och Bon Bon och märrarna från S.M.I.L.E

Berrow, G. M.

Pinkie Pie och det rockiga ponnypaloozapartyt!

Berrow, G. M.

Prinsessan Celestia och sommarlovet med förhinder

Berrow, G. M.

Fluttershy och Fina fluffiga vänners marknad