Petteri Kaniini - joulu on tulossa: joulukalenterikirja

Suloisen ihastuttava joulukalenterikirja koko perheen yhteiseen joulun odotukseen. Petteri Kaniini on intoa täynnä - joulu on päivä päivältä lähempänä! Hän ei malta odottaa, että pääsisi koristelemaan kuusen ja avaamaan lahjoja. Tule mukaan riemukkaisiin seikkailuihin, kun Petteri ystävineen laskee päiviä juhlaan. Kirjassa on 25 aivan uutta Petteri Kaniini -tarinaa ja joka päivään myös hauska puuha tai askarteluohje. Kauniisti kuvitettu kirja tuo lämpöisenlempeää tunnelmaa, ja sen tarinoihin voi palata joka joulu.

Otava 1. painos

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Kani Koipeliinin kuperkeikat sai uuden kuvituksen

Kani joka tahtoi nukahtaa

Forssén Ehrlin, Carl-Johan

Onni-poika saa uuden ystävän : Onni-poika

Pelliccioni, Sanna; Pääkkönen, Antti L. J.

Meri-karhun joulu

Mallius, Mira