Parempi elämä ja NLP: Inspiroivia ajatuksia ja käytännön ohjeita NLP:hen, mielenhallintaan, henkiseen hyvinvointiin, itsensä johtamiseen sekä parempaan elämään

Kuinka saada oma ajattelunsa paremmin hallintaan ja sen kautta muuttaa toimintaansa ja käyttäytymistään?

Kuinka parantaa elämänlaatuaan ja saada aikaan parempia tuloksia elämässä?

Elämälaatumme muodostuu siitä, minkä merkityksen me annamme asioille elämässämme, minkälaisia valintoja me teemme ja kuinka me toimimme eri tilanteissa. Hallitsemalla ajatteluamme ja mieltämme hallitsemme myös käyttäytymistämme sekä sitä, minkä merkityksen me millekin asialle annamme.

Tämä kirja sisältää ajatuksia, ohjeita ja tekniikoita elämänhallintaan ja itsensä johtamiseen. Kirjan eri luvut johdattelevat lukijan neuro-lingvistisen ohjelmoinnin eli NLP:n hyödyntämiseen eri aihepiirien kautta.

Tämä kirja ei kerro mitä sinun pitäisi ajatella tai miten sinun tulisi toimia, sillä se kaikki riippuu omista tavoitteistasi sekä siitä, mitä sinä pidät tärkeänä. Sen sijaan tässä kirjassa kerrotaan, miten voit tehdä haluamiasi muutoksia omassa ajattelussasi ja sen kautta saada aikaan konkreettisia muutoksia oman elämänlaatusi parantamiseksi.

Books on Demand 1. painos

Kyseenalaista se! Kuinka tehdä valintoja ja toiveista totta

Kyseenalaista se! Hädän hetkellä

Sorsamäki, Tiina