Paljastavat luvut, Jounalismia taloudesta - Mitä tilinpäätöksestä kannattaa etsiä ja johtajilta kysyä

Journalismia taloudesta. Suomalainen talousjournalismi keskittyy harvoihin valtakunnallisiin medioihin. Maakunnallista ja paikallista taloustoimittamista on vähän. Ratkaisu tilanteen muuttamiseksi on toimittajien osaamisen nopea lisääminen, siitä seuraava talousjournalismin kiinnostuksen kasvu ja toimittajien innostuksen herääminen. Tämän kirjan tarkoituksena on auttaa talousjuttujen tekijöitä ja petrata kunnianhimoisten kirjoittajien tekemien talousjuttujen sisältöä. Tämän kirjan päämääränä on, että toimittaja, ja kuka tahansa yritystaloudesta kiinnostunut henkilö, pystyy tulkitsemaan yritysten taloudellista tilannetta ja päätöksentekoa, esittämään olennaisia kysymyksiä ja etsimään niihin myös vastauksia. Kirja on kirjoitettu ensisijaisesti toimittajien käyttöön, mutta se soveltuu myös opiskelijoille, opettajille, sijoittajille, yritysjohdolle ja yritysviestinnän ammattilaisille.

Cash Flow Guidance 1. painos

Avoin kysymys: Haastattelun käsikirja