Oppimisen ja kehittymisen johtaminen : näin sovellan IIP-standardia : itsearvioinnin työkirja : 40 hyvää kysymystä ja satoja vastauksia

Itsearvioinnin työkirja 120 hyvää kysymystä ja 1000 hyvää vastausta

Kirja on laajennettu teos vastaavasta kirjasta 120 hyvää kysymystä ja 1000 hyvää vastausta.

Kirja kuvaa henkilöstön kehittämisen periaatteita eräässä organisaatiossa. Se kuvaa, miten ihmiset ajattelivat ja toimivat ennen ja miten monen vuoden kehittämistyön jälkeen he ajattelevat ja toimivat nykyisin.

Kirja on tarina kahdesta erilaisesta tavasta suhtautua henkilöstön kehittämiseen. Lukija voi lukea kahta eri tarinaa ja miettiä, mikä voisi olla hänen oman organisaationsa tarina.

Kirja noudattaa Investors in People (IIP) standardin rakennetta. Kirja jakautuu kymmeneen eri alueeseen ja neljäänkymmeneen arviointikohtaan.

Kirjan sisältö on syntynyt haastattelemalla organisaation eri henkilöstöryhmiä, johtajia, esimiehiä ja henkilöstön edustajia ja muuta henkilöstöä kirjan esimerkkiorganisaatiossa.

Kirja havainnollistaa, miten toteutetun henkilöstön kehittämisen periaatteet, suunnitelmat ja käytännöt koetaan organisaation eri tasoilla ja osissa. Kirjan avulla eri henkilöstöryhmien edustajat voivat arvioida oman organisaationsa henkilöstön kehittämistä ja etsiä siihen parannuskohteita.

E-kirjan tulostaminen estetty

Yhteiskuntavastuuopas ISO 26000 : itsearvioinnin työkirja

Tuominen, Kari

Strategia 2013 : itsearvioinnin työkirja : 50 hyvää kysymystä ja esimerkkiparia : mikä erottaa menestyjät keskinkertaisista?

Turvallisuusjohtaminen

Moisio, Jussi; Tuominen, Kari; Korhonen, Eero