Nainen joka kirjoitti rakkausromaanin

Selma on ammatiltaan toimittaja. Viime aikoina hänen vapaa-aikansa on syönyt vanhan puutalon remontti – ja Selmalla ja hänen miehellään Samilla alkavat olla rahat vähissä ikuisuusremontin kanssa. Onneksi Selma saa kuitenkin kuningasidean: hän aikoo kirjoittaa rakkausromaanin, oikean bestsellerin! Mikä projektissa voisi muka mennä pieleen? Selmalla pysyy kynä kädessä ja onhan hänellä kokemusta jos jonkinlaisista parisuhteiden kiemuroista.

"Nainen joka kirjoitti rakkausromaanin" on Kirsti Ellilän hulvaton chick lit -romaani, joka naurattaa taatusti.

Kirsti Ellilä (s. 1958) on suomalainen kirjailija, joka tunnetaan parhaiten lasten- ja nuortenkirjallisuudesta, kuten Emma-kirjasarjasta. Ellilä on kuitenkin julkaissut monipuolisesti myös aikuisten proosaa sekä näytelmiä. Hän on valmistunut filosofian maisteriksi Turun yliopistosta pääaineenaan uskontotiede.

Ellilä, Kirsti; Vuorela, Noora

Pappia kyydissä