Murharyhmä 3: tosiasiaa törkeästä väkivaltarikollisuudesta

Helsingin poliisin murharyhmä kuuluu kiistatta suomalaisten rikostutkijoiden arvostetuimpaan joukkoon. Vuonna 1997 väkivaltarikostutkijat alkoivat toimittaa samannimistä lehteä, jota ei voinut ostaa kioskeilta tai tilata koteihin. Murharyhmää on jaettu poliiseille, ministeriöihin, kansanedustajille, pelastajille ja lehtien toimituksiin. Siitä on tullut kurkistusaukko vakavaan väkivaltarikollisuuteen ja sitä työssään päivittäin kohtaavien poliisien mieleen, taktiseen ja rikostekniseen tutkintaan, oikeuslääketieteeseen, rikoshistoriaan ja aikansa rikosilmiöihin. Nyt poikkeukselliseen aineistoon voi ensimmäistä kertaa tutustua valikoiduilta osin kirjana. Lukija pääsee katsomaan rikostapauksia suoraan ammattilaisten silmin, ilman median suodattimia.

Akaa, Hämeenkyrö-Tavastkyro, Ikaalinen-Ikalis, Juupajoki, Kangasala, Kihniö, Lempäälä, Mänttä-Vilppula, Nokia, Orivesi, Parkano, Pirkkala-Birkala, Punkalaidun, Pälkäne, Ruovesi, Sastamala, Tampere-Tammerfors, Urjala, Valkeakoski, Vesilahti, Virrat-Virdois, Ylöjärvi
Piki-kirjastot.

Murharyhmä 1: Tosiasiaa törkeästä väkivaltarikollisuudesta

Gustafsson, Mikko; Huuskonen, Janne

Ulvilan murha: Kadonneen tekijän jäljillä

Kuusiranta, Pauli; Koskinen, JP; Vartiala, Matti; Ranin, Martti

Ulvilan murha: Kadonneen tekijän jäljillä

Kuusiranta, Pauli; Koskinen, JP; Vartiala, Matti

Polttomurhaajan jäljillä

Tamminen, J. K.; Larkiala, Tilla

Mielen rajoilla. Arjen kummat kokemukset.

Honkasalo, Marja-Liisa; Koski, Kaarina