Mulle silmäsi anna

Nuori alaston nainen löytyy kuristettuna uneliaan pikkukaupungin vehreästä puistosta. Uhrin silmät on kaivettu ulos ja hänen vatsaansa on viilletty A-kirjain. Pian tapahtuu uusi murha eikä poliisilla ole ensimmäistäkään johtolankaa. Riivaako sarjamurhaaja pientä idyllistä kylää? Poliisi Harald Lindmark ryhtyy selvittämään mysteeriä. Hän on äskettäin leskeksi jäänyt työnarkomaani, joka uppoutuu rikostapauksiin vahvalla intensiteetillä. Tutkinnan edetessä kohti loppuratkaisua Lindmark tajuaa tuntevansa rikolliset paremmin kuin edesmenneen vaimonsa. Mulle silmäsi anna on poliisi Harald Lindmarkista kertovan sarjan ensimmäinen osa. Rikosromaani on julkaistu useilla kielillä ja Italiassa se nousi välittömästi myydyimpien kirjojen listalle. Mulle silmäsi anna on julkaistu aikaisemmin nimellä Aakkosmurhaaja (Myllylahti, 2012).

Lind & Co AB 1. painos

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Mut sydämeesi sulje

Pettersson, Torsten; Vauhkonen, Panu; Koski, Kari

Mut sydämeesi sulje

Pettersson, Torsten; Vauhkonen, Panu; Koski, Kari

Äkkisyvä

Dahl, Arne; Koski, Kari

Lindamurha: romaani eräästä rikoksesta : Evert Bäckström

Persson, Leif G.W.; Koski, Kari V.

Lasisiivet

Engberg, Katrine; Talvio-Jaatinen, Pirkko