Mom & the city - en modells bekännelser, Del 4Mom & the city - en modells bekännelser, Del 4

Kan man förena en internationell modellkarriär med familjeliv i Malmö? Victoria trodde det, men nu är hon inte längre så säker. På Victorias plåtningar ställs allt hårdare krav på henne, samtidigt som maken Thomas verkar ha hittat en ny vän i den söta singelmamman Angelica.

Victoria drömmer om en värld där hennes talanger, och inte hennes utseende, uppskattas. Men hennes försök att skriva en roman verkar aldrig lyckas. Då är det tur att man kan distrahera sig själv med exklusiva fester, fester där Arthur nästan alltid är medelpunkten …

Veronica Larsson är en svensk författare och tidigare fotomodell från Malmö. Hennes berättelser utspelar sig ofta i New York, där hon själv arbetat under flera års tid.

Modellmamman - Små storlekar och stora kärlekar

Modellmamman - Små storlekar och stora kärlekar

Larsson, Veronica

Modellmamman--Små storlekar och stora kärlekar