Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Mobiilimarkkinoinnin käsikirja

Mainostajien Liitto on julkaissut Mobiilimarkkinoinnin käsikirjan, jossa selvitetään alan peruskäsitteet, toimintamallit ja lainsäädännön asettamat rajoitukset sekä annetaan esimerkkejä jo toteutetuista mobiilikampanjoista. Opas sisältää lisäksi tiiviin sanaston sekä erilaisia mobiiliviestinnän dialogeja.

Opas on tarkoitettu etenkin niille mainostajille, jotka harkitsevat mobiilimarkkinoinnin integroimista osaksi markkinointiviestintäänsä. Kirja palvelee myös mobiiliviestinnän suunnittelupalveluita tarjoavia yrityksiä ja viestinnän oppilaitoksia. Sisällön pääpaino on erilaisten viestinnällisten ratkaisujen tarjoamisessa. Oppaan kirjoittaja Toni Keskinen toimii kehitysjohtajana mobiilimarkkinoinnin palveluyrityksessä.

Kirjoittaja Toni Keskinen toimii mobiilimarkkinoinnin palveluyritys Mobilemetrics Oy:n kehitysjohtajana. Hänen tehtäviinsä kuuluvat mm. mobiilipalvelujen tuotekehitys, asiakashankinta, markkinointi ja kansainväliset yhteydet. Hän on kirjoittanut aiemmin kirjan Digitaalinen liiketoiminta.

Mainostajien Liitto 1. painos
FIN EISBN: 952526212X

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla


Imatra, Lappeenranta-Villmanstrand, Lemi, Parikkala, Rautjärvi, Ruokolahti, Savitaipale, Taipalsaari
Heili-kirjastot.

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Facebook-markkinointi : käytännön opas

Olin, Kristian

Suuri integraatiokirja : Markkinointi, myynti, viestintä

Vierula, Markku

Markkinointi, myynti ja viestintä : suuri integraatiokirja

Vierula, Markku

Always on : language in an online and mobile world

Baron, Naomi S.

Markkinointi on tarinankerrontaa

Leppänen, Erkki