Microsoft Word : edistynyt käyttö

Uusi Microsoftin Word 2007 -tekstinkäsittelyohjelma mahdollistaa tehokkaan asiakirjojen tuottamisen. Opettele Wordin uusi käyttöliittymä, sen jälkeen sinun on helppo kirjoittaa päivittäiset asiakirjasi aikaa ja vaivaa tuhlaamatta. Microsoft Word 2007 on tekstinkäsittelyohjelma jolla voit tehdä kaikki työyhteisöllesi tarpeelliset asiakirjat; kirjeet, esitteet, taulukot, tarrat, joukkokirjeet ja jopa kirjat. Tämän opintomateriaalin tavoite on antaa Sinulle kokonaiskuva tekstinkäsittelyn perustoiminnoista ja perehdyttää sinut sen edistyneisiin ominaisuuksiin. Materiaali soveltuu erinomaisesti oppilaitoksissa annettavan tekstinkäsittelyn ja asiakirjatuotannon opetuksen tueksi sekä itseopiskeluun. Opintomateriaali käsittelee tekstinkäsittelyä syvällisemmin. Perehdyt materiaalin avulla Wordin edistyneisiin ominaisuuksiin, saavuttaen lopulta tietokoneen ab-ajokortin vaatimustason. Huom! Kirjan tulostaminen on sallittu. Leikepöydälle kopioiminen on estetty.

Kirkkonummi-Kyrkslätt
Kirkkonummi.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.