Microsoft Excel : edistynyt käyttö

"Uusi Microsoftin Excel 2007 -taulukkolaskentaohjelma mahdollistaa tehokkaan laskentamallien tuottamisen. Opettele Excelin uusi käyttöliittymä, sen jälkeen sinun on helppo laatia laskentamalleja. Laskentamallien avulla taas säästät päivittäisessä työssäsi aikaa ja vaivaa. Tähän materiaaliin kuvat on kaapattu suomenkielisestä Microsoft Excel 2007:stä. Englanninkieliset komennot on esitetty suluissa suomenkielisten komentojen jälkeen. Microsoft Excel 2007 -taulukkolaskentaohjelmalla voit tehdä kaikki työyhteisöllesi tarpeelliset laskelmat. Laskelmien avulla voit hallitset yrityksen taloutta ja laatua. Taulukkolaskenta on parhaimmillaan, kun tuotat usein toistuvia laskentamalleja eli teet budjetointia, määrä- ja kustannuslaskentaa, laskutusta tai tuotannon tilastollista laadunohjausta. Tämä opintomateriaali soveltuu taulukkolaskennan syvällisempään, edistyneiden ominaisuuksien opiskeluun. Materiaali käsittelee tietokoneen ab-ajokorttiin (Taulukkolaskenta) vaadittavat tiedot sekä ECDL Advanced (Taulukkolaskenta) vaatimustason." Huom! Kirjan tulostaminen on sallittu. Leikepöydälle kopioiminen on estetty.

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Enonkoski, Heinävesi, Hirvensalmi, Joroinen-Jorois, Juva, Mikkeli-S:t Michel, Mäntyharju, Pertunmaa, Pieksämäki, Puumala, Rantasalmi, Savonlinna-Nyslott, Varkaus
Lumme-kirjastot.