Menestyksen timantti : strategia, johtaminen, osaaminen, vuorovaikutus

Menestyksen timantin neljä pääsärmää ovat strategia, johtaminen, osaaminen ja vuorovaikutus. Ne ovat tärkeimmät menestystekijät liikeyrityksissä, mutta myös muissa organisaatioissa, urheilussa ja taiteessa niin yhteiskunnan kuin yksilön tasolla.

Kirjoittajan yli 40 vuoden konsultointikokemus, kansainväliset tutkimustulokset sekä menestyneiden yritysjohtajien, yrittäjien, urheilijoiden ja taiteilijoiden haastattelut luovat kokonaisnäkemyksen organisaatioiden tärkeimmistä menestystekijöistä ja niiden keskinäisistä vuorovaikutussuhteista.

Mika Kamenskyn aiemmat strategisen johtamisen kirjat ovat olleet bestsellereitä jo 15 vuoden ajan.

Talentum 1. painos

Strateginen johtaminen : menestyksen timantti

Kamensky, Mika

Niskalenkki strategiasta : pk-yrityksen kokonaisvaltainen johtaminen