Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Maineen johtamisen käsikirja

Maineen merkitys yritysten ja organisaatioiden olemassaololle on suuri ja se kasvaa entisestään. Liian usein maineen rakentaminen jää vain viestinnän harteille, vaikka jokaisella organisaation jäsenellä on roolinsa sen muodostumisessa. Missä tämä organisaatioiden arvokkain aineeton pääomaa syntyy? Kuinka sitä voidaan tutkia ja miten siitä luodaan konkreettinen, keskusteltavissa ja johdettavissa oleva voimavara? Miten maineen johtaminen on ylipäätään mahdollista? Näitä teemoja käsitellään maineen johtamisen käsikirjassa. Kirjassa syvennytään maineen ja liiketoiminnan väliseen yhteyteen sekä maineen systemaattiseen johtamiseen. Näistä kirjan kirjoittajalla Riku Ruokolahdella on satojen johtoryhmäkeskustelujen kokemus ja syvä ymmärrys, joka on syntynyt hänen kehittämänsä Luottamus&Maine-mallin yli sadantuhannen yksittäisen organisaation mainearvion kautta. Kirjassa omia kokemuksiaan jakavat Ruokolahden lisäksi eturivin johtajat: Lidlin entinen toimitusjohtaja Lauri Sipponen, S-ryhmän vastuullisuusjohtaja Nina Elomaa ja L&T:n yhteiskuntasuhdejohtaja Jorma Mikkonen.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Maineen johtamisen käsikirja

Ruokolahti, Riku; Elomaa, Nina; Mikkonen, Jorma; Sipponen, Lauri; Uutela, Juha

Strateginen johtaminen : menestyksen timantti

Kamensky, Mika

Menestyksen timantti : strategia, johtaminen, osaaminen, vuorovaikutus

Kamensky, Mika

Huono johtaminen: tuhon tieltä toimivaan työyhteisöön

Juuti, Pauli

Huono johtaminen : tuhon tieltä toimivaan työyhteisöön

Juuti, Pauli