Mahdoton menestys: kasvun paikkana Nokia

"Olin noussut vuoristorataan, jonka nousujen ja laskujen pelottavuutta en pystynyt edes kuvittelemaan."

Jorma Ollila pani kaikkensa peliin pelastaakseen Nokian 1990-luvun alussa. Nokiasta tuli uusia markkinoita valtaava haastaja. Sen tarinasta tuli mahdottoman menestyksen tarina. Vähitellen menestys koitui Nokialle uhaksi ja taakaksi. Heikolla hetkellä kilpailijat yllättivät. Mahdoton menestys on omakohtainen ja avoin kertomus Jorma Ollilan kasvusta Suomen lähihistorian merkittävimmäksi yritysjohtajaksi.

Tämä sähkökirja toimii ePub-formaattia tukevilla lukuohjelmilla.

Otava 1. painos

Windows Phone 7 application development for dummies / Bill Hughes

HUGHES, Bill

Beginning Windows Phone 7 application development : building Windows Phone applications using Silverlight and XNA / Nick Lecrenski, Karli Watson, Robert Fonseca-Ensor