Linnaisten kartanon viheriä kamari

Romanttista kauhua vuodelta 1859! Littowin aatelissuku asuttaa hienoa Linnaisten kartanoa. Huhun mukaan suvun päälle on langetettu kirous, joka toteutuu suvun 13. polven aikana. Tarina kummastuttaa takavalkean edessä istuvaa Littowin perhettä - kiroushan on vain ikivanha munkin kirjoittama loru. Pian kartanossa alkaa kuitenkin tapahtua kummia. Paikalle saapuu parikin herrasmiestä kosiskelemaan perheen tyttäriä. Lisäksi nuori arkkitehti Kaarle Lithau tulee suunnittelemaan kartanon remonttia. Kun herra Lithau muuttaa asumaan kartanon erikoiseen vihreään kamariin, on aika kysyä, onko kummituksia todella olemassa? Linnaisten kartanon vihreä kamari on Zacharias Topeliuksen kauhuromanttinen romaani, josta on tehty myös elokuva vuonna 1945. Pääosassa oli Regina Linnanheimo.

Saga Egmont 1. painos
FIN EISBN: 9788728419557