Lätkä-Lauri ja räpylän henki

Menevää luettavaa nuorille urheilijoille!

Helppolukuinen, vauhdikas ja runsaasti kuvitettu Lätkä-Laurin oma kirjasarja alkaa. Lukupalat-kirjoista tuttu Lätkä-Lauri selvittää, onko hänen räpylässään enää taikaa.

Lätkä-Lauri on aina loistanut joukkueensa maalivahtina, mutta uudessa seurassa ykkös- ja kakkosmaalivahdin paikasta syntyy kilpailu. Ihmeräpylän taikavoimillekin nauretaan ja Lauri heittää räpylän nurkkaan. Samalla sekunnilla valot sammuvat jäähallista ja pukuhuoneessa tapahtuu kummia! Onko räpylän henki suuttunut?

Lätkä-Lauri -kirjoja on helppo ja hauska lukea. Joka sivulla on sopivasti tekstiä ja vitsikäs värikuvitus. ”

Lätkä-Laurin jääkiekkokirja on kuin lukisi  Aku Ankkaa, Tatua ja Patua, sekä Mauri Kunnasta samalla kertaa.” – Mari Viertola, Turun Sanomat

Kirjailija Roope Lipasti ja kuvittaja Harri Oksanen ovat itsekin olleet joskus lätkää pelaavia pikkupoikia. He ovat tehneet yhdessä jo neljä Lätkä-Lauri kirjaa Lukupalat-sarjaan sekä humoristisen tietoteoksen Lätkä-Laurin jääkiekkokirja (2019).

Lätkä-Lauri ja ihmeräpylä

Lipasti, Roope; Oksanen, Harri; Bäckman, Markus; Oksanen, Harri