Laki vai rakkaus?

Rakkautta ja salaisuuksia - kuka sairaalan kaunis siivooja oikeasti on? Kun Mary Smith aloittaa sanfranciscolaisessa sairaalassa siivoojana, kaikki ovat tyytyväisiä työn jälkeen. Huoneet suorastaan kiiltävät Maryn jäljiltä! Kun muut sairaalan työntekijät ja hoitajat haaveilevat sairaalan poikamieslääkäreistä, Mary kiusaantuu. Miksi hän edes haaveilisi jostain niin saavuttamattomasta? Sitä paitsi Marylla on salaisuus, jota harva tietää... Mary joutuu kuitenkin huomaamaan, että rakkaus ei katso aikaa eikä paikkaa - uskaltaako Mary heittäytyä tunteiden vietäväksi? Laki vai rakkaus on toinen osa jännittävässä romanttisessa sarjassa, jonka tapahtumat liittyvät sanfranciscolaiseen sairaalaan Mayer Medical Centeriin.

Saga Egmont 1. painos

Tuhoisa rakkaus : Sairaala San Franciscossa