Lääkäri ja viidakkoseurustelun taito / Seikkailijan Se Oikea

Lääkäri ja viidakkoseurustelun taito

Sääntö nro 1: Älä flirttaa pomon kanssa! Tohtori Stefani Wilson tietää säännön - mutta pienessä sairaalalaivassa Brasilian Amazonilla on täysin mahdotonta pitää välimatkaa megaihanaan tohtori Matt Palermoon, kun riippumatotkin on ripustettava päällekkäin!

Sääntö nro 2: Käytä julmetusti hyönteiskarkotteita! Tätä on helpompi noudattaa, mutta aine ei karkota ajatuksia komeasta Mattista.

Sääntö nro 3: ja suurin haaste: Älä ikinä rakastu mieheen, joka on haudannut sydämensä syvälle Amazonaksen viidakkoon!

Seikkailijan Se Oikea

Sairaanhoitaja Becky Williams on tuskin palannut Bride's Bayhin, kun hän jo törmää tohtori Ewan McCleodiin, hurmuriin ja oman tiensä kulkijaan, joka kerran melkein houkutteli Beckyn sulhasensa sylistä. Beckyn avioliitto ei kestänyt, mutta Ewan - yhä yhtä komea, muuten - on muuttunut mies. Beckyn on silti mahdoton antaa hänelle, mitä hän haluaa - omaa lasta. Niin Becky ainakin uskoo, mutta hänpä ei olekaan vielä nähnyt syvälle entisen seikkailijan sydämeen...

Ikuisuus ja yksi päivä, Katseilta piilossa

Roberts, Alison; Beckett, Tina