Kylmäkorpi - Elä ja anna loisten kuolla

Jasu Rinneojan luoma hahmo, rikoskomisario Juhani Kylmäkorpi, on suoran toiminnan mies ja rauhallinen mietiskelijä, joka kuitenkin leimahtelee, jos hänen kärsivällisyyttään koetellaan. Sarjan ensimmäisessä kirjassa Elä ja anna loisten kuolla Kylmäkorpi ratkoo vankilakundin murhaa. Kirjan tapahtumat käynnistyvät, kun vankilasta vapautunut Ari Hyvärinen löydetään kerrostaloasunnosta surmattuna. Samassa osoitteessa asuu nuorimies Jesse Kivimäki, joka on kuitenkin karauttanut punaisella Corvettellaan tietymättömiin. Kirjan henkilöistä sympaattisimmaksi nousee konstaapeli Rantanen, sosiaalisissa tilanteissa kömpelö poikamies.

REUNA 1. painos

Kaarina-S:t Karins, Kustavi-Gustavs, Laitila, Lieto-Lundo, Masku, Mynämäki, Naantali-Nådental, Nousiainen-Nousis, Paimio-Pemar, Pyhäranta, Raisio-Reso, Rusko, Salo, Sauvo-Sagu, Taivassalo-Tövsala, Turku-Åbo, Uusikaupunki-Nystad, Vehmaa
Vaski-kirjastot.

Elä ja anna loisten kuolla