Kulkisitko kanssani : Facebook-ystävien runot

Runoteos Kulkisitko kanssani on toinen osa vuonna 2010 ilmestyneelle Facebook-ystävien mietelmäteokselle. Siihen osallistui 26 Facebook-ystävääni omine aforismeineen. Teos osallistui jopa aforismikirjakisaan. Toinen osa koostuu runoista. Tekijöinä minut mukaan lukien 31 enemmän tai vähemmän aktiivista runoilijaa. Kirjan sisältö on vaihdellut valmistumisprosessin aikana melkoisesti, ja siihen on jäänyt vahvimmat ja koskettavimmat runot. Mukana myös muutama sävelletty teksti.Tekijöinä monipuolisia eri alojen taitajia kuten esimerkiksi tangoista ja iskelmistään tunnettu Jarmo Jylhä Keravalta, songwriter Kari Pesonen Järvenpäästä, ja laulaja ja monitoiminainen Anne Taskinen (Heinäsirkka) Helsingistä vain muutamia mainitakseni. Jokaisella on persoonallinen ääni, ja oma erikoinen tapansa kirjoittaa.

Books on Demand 1. painos

Villikon vauhtivuodet liftaten