Hyppää pääsisältöön
Kaikki kirjastot

Kuinka olla avoin : työelämän uudet viestintätaidot

Työn luonne on muuttunut pysyvästi.

Sekä yksilöiden että organisaatioiden on osattava hankkia tietoa, arvioida sitä yhdessä, soveltaa ja panna toimeksi. On opittava tekemällä ja korjattava lennossa yhä avoimemmin ja läpinäkyvämmin sosiaalisten verkostojen nähden.
On uskallettava jakaa keskeneräisiä ajatuksia, jotta ne voivat jalostua.

Työyhteisö on parhaimmillaan globaali asiantuntijoiden verkosto, jossa vain osalla on sama työnantaja. Kilpailevan yrityksen työntekijä voi olla paras sparraaja ja apu omassa työssä. Sidosryhmät arvioivat onnistumisia ja virheitä julkisesti ja säälimättömästi.

Työ on henkisesti kuormittavampaa kuin koskaan.

Työ voi olla myös hauskempaa ja palkitsevampaa kuin koskaan. Kuinka olla avoin -kirjassa kerrotaan, miksi ja miten työntekijät voivat kehittää tieto- ja viestintätekniikkataitojaan ja ryhtyä toimimaan avoimissa globaaleissa digitaalisissa verkostoissa. Lukuisiin haastatteluihin perustuva kirja tarjoaa runsaasti käytännön esimerkkejä ja ohjeita omien työskentelytapojen muuttamiseksi ja organisaation kahleiden murtamiseksi.

Saatavana seuraavilla kirjasto­korteilla

Valitettavasti tätä ei ole saatavana

Sinua saattaa kiinnostaa myös nämä

Social Selling - Henkilöbrändi, verkostot ja sosiaalinen media B2B-myynnissä

Pääkkönen, Laura

Sosiaalisen median käsikirja

Pönkä, Harto

Sosiaalisen median käsikirja

Pönkä, Harto

Viestintäoikeus

Kulla, Heikki

Digitaalinen viestintä / Vesa Keränen, Niko Lamberg, Jukka Penttinen

Keränen, Vesa; Lamberg, Niko; Penttinen, Jukka