Kristityn vaellus : Pyhiinvaeltajan eteneminen tästä maailmasta siihen, joka on tuleva

Kristityn vaellus on yksi englantilaisen kirjallisuuden kaikkien aikojen tunnetuimpia teoksia. Sitä on käännetty lähes kaikille maailman kielille, ja uusintapainoksia on otettu jatkuvasti. Tämä uusi suomennos pyrkii tarkasti, selkeästi ja nykykielellä tuomaan esiin sen mitä Bunyan 1600-luvulla kirjoitti. Tarkoitus on ollut, että kirjan hengellinen ja upea sisältö tulee mahdollisimman alkuperäisenä esiin. Missään aiemmassa suomenkielisessä julkaisussa ei ole ollut mukana Bunyanin omia, lyhyitä ja tekstiä selventäviä huomautuksia. Nyt ne löytyvät tästä teoksesta alaviitteinä kuten myös Bunyanin raamattuviitteet, jotka liittyvät kirjan kertomukseen. Kristityn vaellus on sekä mukaansatempaava seikkailuromaani että myös vakava kristillinen hartauskirja, joka sopii kaikenikäisille.

Kristityn vaellus

Bunyan, John

Kristityn vaellus : pyhiinvaeltajan eteneminen tästä maailmasta siihen, joka on tuleva

Bunyan, John

Henkisyys vastaan materialismi: Mistä tulemme? Keitä olemme? Mihin menemme?

Ahokallio, Tapio

Queer Theology: Rethinking the Western Body