Kotini on linnani : elämää Etelä-Ranskassa

Joskus kohtaaminen junanvaunussa voi vaikuttaa koko elämän suuntaan. Anneli Vainio hyppää kongressin päätteeksi junaan Brysselissä. Viereen istahtaa viiksekäs mies, joka jääkin rinnalle pidemmäksi aikaa. Annelin ja kanadalaisen Robertin yhteinen matka vie Etelä-Ranskan jokilaaksoon, josta kodiksi löytyy vanha rapistunut kartano. Päivät täyttyvät remontoimisesta, uusista ystävistä, ranskalaisesta ruuasta, puutarhatöistä, pitkistä kävelyistä vuoristossa. Vaikka arki välillä koetteleekin, elämä kylässä on täyteläistä ja värikästä, se maistuu, tuntuu ja tuoksuu. Anneli Vainio on lääketieteen tohtori, kivunhoidon asiantuntija ja kirjailija. Hän asui pitkään Etelä-Ranskan Sevenneillä .

Kirjapaja 1. painos

Alajärvi, Alavus, Evijärvi, Ilmajoki, Isojoki-Storå, Isokyrö-Storkyro, Karijoki-Bötom, Kaskinen-Kaskö, Kauhajoki, Kauhava, Kuortane, Kurikka, Laihia-Laihela, Lappajärvi, Lapua-Lappo, Perho, Seinäjoki, Soini, Teuva-Östermark, Veteli-Vetil, Vimpeli, Ähtäri-Etseri
Eepos-kirjastot.

Hankasalmi, Joutsa, Jyväskylä, Jämsä, Kannonkoski, Karstula, Keuruu, Kinnula, Kivijärvi, Konnevesi, Kuhmoinen, Kyyjärvi, Laukaa, Luhanka, Multia, Muurame, Petäjävesi, Pihtipudas, Saarijärvi, Toivakka, Uurainen, Viitasaari, Äänekoski