Kommunikationsstark : från motionär till elit

Egentligen är kommunikation enkelt. Du behöver bara veta vilket budskap du ska förmedla till din målgrupp, känna till hur du når dem och sedan göra det.

Men det är inte alltid så lätt i praktiken. Ofta är det krångligare. Eller åtminstone gör vi det krångligare. Det vill Robin ändra på. Han vill få dig att inse att det inte behöver vara så svårt – utan att det faktiskt är ganska kul.

Det här är träningsboken med över 60 övningar och tips som hjälper dig att bli bättre på kommunikation och marknadsföring.

Om författaren
Robin Almqvist jobbar som kommunikations-pt med att hjälpa små företag att nå ut med sina budskap och lyckas med sin marknadsföring.

Det här är en bok för egenföretagare och dig som jobbar med marknadsföring och kommunikation. Boken ingår i förlagets serie Kunskap på nolltid.

Starta inte eget företag

Ingelborn, Mats

Good to Great - Hur vanliga företag tar språnget till mästarklass

Collins, Jim