Kenties tapan sinut vielä

Veretseisauttava jännitystarina pojasta, joka tapaa vampyyrin. E-urheilijan urasta haaveilevan Aleksin jäätelöbaarireissu saa kauhistuttavan käänteen, kun naapuripöydän tyttö houkuttelee hänet syrjäiselle jättömaalle, raskaan metallioven luo. Käsittämättömillä voimilla tyttö kiskaisee Aleksin pimeyteen. Mutta päätyminen bunkkeriin nälkäisen vampyyrin kanssa on vasta alkua... Vampyyrien kuolematonta lumoa hehkuva notkea fantasiajännäri pitää otteessaan viimeiselle sivulle saakka.

Otava 1. painos

Espoo-Esbo, Helsinki-Helsingfors, Kauniainen-Grankulla, Vantaa-Vanda
Helmet-kirjastot.

Hausjärvi, Hyvinkää-Hyvinge, Loppi, Nurmijärvi, Riihimäki
Ratamo-kirjastot.

Eura, Eurajoki-Euraåminne, Harjavalta, Honkajoki, Huittinen, Jämijärvi, Kankaanpää, Karvia, Kokemäki-Kumo, Merikarvia-Sastmola, Nakkila, Pomarkku-Påmark, Pori-Björneborg, Rauma-Raumo, Siikainen, Säkylä, Ulvila-Ulvsby
Satakirjastot.

Hattula, Hämeenlinna-Tavastehus, Janakkala
Vanamo-kirjastot.

Kunnes tapamme taas

Meresmaa, J. S.; Nyqvist, Saana

Sydänten salonki – Queer-romanttisia tarinoita

Hai, Magdalena; Tyrskyluoto, M. A.; Carole, Maria; Kelosaari, Artemis; Nupponen, Anni Kuu; Piispa-Hakala, Satu; Kangasvuo, Jenny; Arkko, Edith; Meresmaa, J.S.

Hämärän periltä : historiallisia kauhunovelleja

Antila, Samuli; Henriksson, Saara; Katajala, Jussi; Sipiläinen, Tarja; Peltonen, Niko Aslak; Peltonen, Pyry; Myllymäki, Mia; Arkko, Edith; Meresmaa, J.S.; Välimäki, Kari; Puolamäki, Noora; Vuokko-Syrjänen, Reetta

Mifongin perintö

Meresmaa, J. S.