Juhlan tuntua: herkullisimmat kakut ja leivonnaiset

TÄMÄN KIRJAN HERKUT TUOVAT ARKEEN JUHLAN JA JUHLIIN NÄYTTÄVÄT TARJOILUT! Lähde mukaan ihanaan leivonnan maailmaan! Leipominen on rentouttava ja hauska harrastus. Näillä herkullisilla ohjeilla leivot kauniit leivonnaiset arjen iloksi tai juhlapöytää ihastuttamaan. Kirjasta löydät ohjeet perinteisiin herkkuihin, kuten mokkapaloihin, muffinsseihin, pulliin ja kahvikakkuihin. Kirja tuo ulottuvillesi selkeät ohjeet myös pullakakkuihin, piirakoihin, kermakakkuihin, torttuihin eri muodoissa sekä sokerimassalla koristeltuihin kakkuihin. Nauti leipomisesta ja koristele leivonnaisesi kirjan ohjeen mukaan tai kokeile omia ideoita koristeluun! Kirja sopii niin aloittelevalle leipojalle kuin myös pidempään leiponeille. Nämä ohjeet ovat saaneet paljon kiitosta, herkut ovat maistuneet ja saamani positiivinen palaute on kannustanut tämän kirjan tekemiseen.

JokoMoko Oy 1. painos

Juustokakkuja rakkaudella

Geweke, Christin; Lempinen, Maiju

Parhaat piirakat: 50 suolaista ja makeaa herkkua kotikeittiöstä